Dieta online - którą wybrać ?

Dieta online - którą wybrać ? 

Grudzień to czas, w którym raczej mało kto myśli o diecie :) Wszyscy raczej szykują się do świąt i czekają na wszystkie smakołyki z tym związane. Nie twierdze, że u mnie nie jest podobnie. Koniec roku to z reguły okres kiedy większość z nas trochę odpuszcza. Może to i dobrze bo każdemu należy się trochę relaksu i zresetowania systemu.

Na razie nie ma się tym co przejmować ale pamiętajcie styczeń tuż-tuż. Wtedy opadną emocje po sylwestrowej zabawie i świątecznym folgowaniu. Zaczną się plany na przyszły rok i postanowienia. Bardzo z wielu Was będzie przechodzić na dietę. Ja również w styczniu staram się bardziej przypilnować i styczeń , luty i marzec to okres kiedy szykuję formę na lato. Oczywiście nie ma formy bez diety więc może już teraz rozejrzeć się za możliwościami. Dieta online to najlepsze rozwiązanie dla początkujących. 

Dieta online - którą wybrać ? 

Nie będę Wam sugerować jakiejś konkretnej diety ponieważ każdy powinien sobie wybrać taką, która mu najbardziej pasuje. Ale uważam, że obecnie na rynku są 3 portale warte uwagi. Każda z tych diet jest fajnie opisana na różnych blogach i podam Wam adresy do ich recenzji. Ja osobiście testowałam dietę z Fabryki Siły i Bebio. Obie z tych diet przypadły mi do gustu i uważam, że są równie fajne. W Fabryce Siły możemy dodatkowo dokupić plan treningowy. Ale wracając do tematu tutaj macie adresy recenzji : 

Fabryka Siły - tutaj akurat macie opinie z mojego drugiego bloga. Znajdziecie tam opis jak ta dieta wygląda, jak wyglądają posiłki oraz jakie efekty udało mi się osiągnąć. 



Dieta Bebio / Be diet lub dieta sygnowana przez Chodakowską. Różnie nazywana większość z Was wie o co chodzi. Tutaj również obszerna recenzja z innego bloga. 



Dietmap.pl - moim zdaniem trzecia dieta online na rynku warta uwagi. Więcej przeczytacie na tym blogu. 

Moim zdaniem każda z tych diet jest na swój sposób dobra wybór należy do Was. Prawda jest taka, że nie ma diet cud. We wszystkich przypadkach musimy diet przestrzegać, a fajnie by było jakbyśmy jeszcze do tego coś trenowali. 

Korzystaliście z którejś z diet ?

Komentarze